Navigatie overslaan
Je voorkeuren zijn nu opgeslagen.
Je kunt jouw contactvoorkeuren op elk gewenst moment bijwerken in het gedeelte Keep in touch van Mijn Dyson. Als je een Mijn Dyson-account hebt, kun je hieronder inloggen om alle contactopties te beheren (inclusief telefoon, sms en post).

/content/dam/contentfragment/dyson/prospect-capture/nl/nl_nl/prospect-capture-x-cat-v2

Ondersteuning voor de Dyson Outsize stofzuiger

Dyson Outsize™

Ondersteuning voor de Dyson Outsize stofzuiger

Dyson Outsize™

Veelgestelde vragen

Hoe vaak moet ik het filter schoonmaken?

Het lcd-scherm op de stofzuiger herinnert je eraan wanneer het tijd is om het filter schoon te maken. Dit is meestal eenmaal per maand, maar kan vaker zijn als de stofzuiger intensiever wordt gebruikt. Laat het filter na het wassen minstens 24 uur drogen.  Zorg ervoor dat het filter volledig droog is alvorens het terug te plaatsen. We raden je aan de reinigingsinstructies te volgen en het filter met de hand te wassen. Het filter mag niet in de vaatwasser.

Hoe lang heeft de accu nodig om op te laden?

Volledig opladen duurt tot 4,5 uur.

Wat is de beste manier om een extra accu te gebruiken?

We raden je aan extra accu's snel na aankoop op te laden en de accu's regelmatig te verwisselen om de gezondheid van de accu te behouden.

Kan ik mijn stofzuiger op het laadstation laten?

De accu is ontworpen om permanent op het 

laadstation te worden gelaten. Hierdoor is de accu volledig opgeladen en gereed voor het volgende gebruik. Wanneer de accu volledig is opgeladen, zal hij geen elektriciteit meer gebruiken.

Moet ik mijn stofzuiger na elk gebruik volledig opladen?

Wij adviseren de stofzuiger na ieder gebruik volledig op te laden. Dit helpt het algoritme van de accu en het controlesysteem van uw stofzuiger de resterende gebruiksduur preciezer te berekenen en te tonen.

Raakt de accu leeg door het scherm?

Het lcd-scherm gebruikt niet meer dan 1,5 watt; dit heeft geen noemenswaardige gevolgen voor de gebruiksduur.

Maakt deze stofzuiger verbinding met de Dyson Link-app?

De stofzuiger werkt onafhankelijk en kan momenteel niet worden aangesloten op de Dyson Link-app. 

Waarom past mijn Dyson Outsize stofzuiger zich niet aan verschillende soorten vloeren aan?

De stofzuiger past zich alleen aan de verschillende vloeren aan wanneer de High Torque XL vloerzuigmond is aangebracht en de stofzuiger in de Auto-stand staat.

​ Andere accessoires en standen zijn bedoeld voor specifieke taken. 

Wat is het verschil tussen de Auto-stand en de Med-stand?

Beide standen bieden een optimale balans tussen vermogen en gebruiksduur. De Auto-stand werkt alleen met de High Torque XL vloerzuigmond om zich automatisch aan de verschillende vloertypen aan te passen. De Med-stand wordt weergegeven in plaats van de Auto-stand wanneer een niet-gemotoriseerd accessoire wordt gebruikt.

Hoe verander ik de schermtaal?

Houd de selectieknop onder het scherm 5 tot 10 seconden ingedrukt om de lijst met talen te bekijken. Druk vervolgens op de selectieknop om door de lijst te bladeren. Als je bij de taal van je keuze bent, houd je de knop 2 tot 4 seconden ingedrukt. Als je de verkeerde taal hebt gekozen, houd de knop dan ingedrukt wanneer het kruis op het scherm verschijnt en ga terug naar de lijst met talen. Je kunt ook de taal bevestigen door op de knop te drukken om naar het vinkje te scrollen en de knop dan ingedrukt te houden.

Wat is de functie van de rode schuifregelaar op de voorzijde van de High Torque XL vloerzuigmond?

Pas de zuigkracht verder aan met de rode schuifregelaar op de High Torque XL vloerzuigmond. Schuif hem naar de '+' voor maximale zuigkracht om hardnekkig vuil en grotere stukken vuil op stevige vloerbedekkingen te verwijderen. En naar de '-' voor licht vuil op hoogpolige tapijten en kwetsbare vloerbedekkingen, zoals vinyl en linoleum. Zet de schuif in de middelste stand voor stof en vuil op tapijten, kleden en harde vloeren.

Accessoires om nog meer aan te pakken