Als je de bestelling wilt retourneren kun je dat binnen 100 dagen na aankoop of binnen 14 dagen na ontvangst van je cosmeticaproduct(en) doen, mits deze ongeopend zijn. Het volledige bedrag wordt dan weer teruggestort op je rekening.
Om de bestelling te retourneren, gebruik je het retourlabel dat bij de doos van de machine zit. Je kunt het pakket bij een PostNL punt afgeven.
In het geval dat je geen retourlabel hebt ontvangen of wanneer je deze niet meer hebt, kun je via onderstaand link het formulier invullen. Je ontvangt binnen 24 uur een mail met het label.
Machines
Dyson machines zijn erop gemaakt om het lang vol te houden. Echter, als je machine kapot gaat binnen de garantieperiode, kijk dan naar onze Dyson garantievoorwaarden.
Cosmetische producten
Om een retourzending aan te vragen, neem je contact op met onze klantenservice via de kanalen vermeld in het gedeelte “Contact”. Je ontvangt dan de retourinstructies, inclusief de retourreferentie die je op je retourzending moet vermelden zodat deze aan je bestelling kan worden gekoppeld.
Je moet zelf de verzending regelen, met de vervoerder van jouw keuze. Dyson raadt je aan gebruik te maken van een dienst die het mogelijk maakt je zending te volgen, zodat je een bewijs van aflevering kunt krijgen. Alle kosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.