Jouw machine | Ondersteuning
Technologie onder handbereik: Dyson Demo Store met Owner Center opent zijn deuren in Dallas
Dyson blijft eigenaren een uitmuntende en soepele winkelervaring bieden in de eerste vestiging in de VS met een Dyson Demo Store en Owner Center in één.
Op 25 augustus 2022 wordt de allereerste Dyson Demo Store met Owner Center van de Verenigde Staten geopend in Dallas, in The Shops at Park Lane. Dyson heeft altijd geëxperimenteerd met verschillende en baanbrekende manieren om mensen onze technologie zelf te laten proberen. De Dyson Demo Stores, zowel online als fysiek, zijn door James Dyson bedacht om mensen de mogelijkheid te biden de technologie van Dyson te leren kennen, te testen en te proberen. Elke ruimte is gericht op uitleg en ervaring. Dyson experts staan klaar om de Dyson technologie persoonlijk te demonstreren en uit te leggen. De Dyson Demo Store is ook online beschikbaar. Experts uit de Demo Store staan via live videochat en virtual reality voor je klaar via de Dyson Demo VR-app op de Oculus-headset. In Dyson Owner Centers staat een speciaal team van Dyson experts voor je klaar om technische ondersteuning, service- en onderhoudstips te bieden. Je hebt dus rechtstreeks contact met de mensen die onze producten hebben gemaakt. Dit voorkomt dat je urenlang hoeft te zoeken naar advies of het juiste product. Deze nieuwe locatie in Dallas brengt voor het eerst het beste van deze werelden samen op één plek.
Alles wat we bij Dyson doen, staat in het teken van het oplossen van problemen die anderen negeren, van baanbrekende nieuwe producten tot onderzoek en retail. Op het moment dat de eerste Dyson Demo Store in 2000 in Parijs werd geopend, waren consumenten verrast door de unieke omgeving. Apparaten werden vaak verkocht in grote warenhuizen, waar ze hoog opgestapeld lagen, klaar om te kopen. Er waren geen medewerkers beschikbaar om potentiële kopers te informeren over de apparaten of technologieën die ze wilden aanschaffen. De Dyson Demo Store werd in het leven geroepen om mensen op een nieuwe manier te informeren over de technologie die ze willen aanschaffen. Hier wordt een hele draai gegeven aan het idee van een winkel en krijgen klanten en potentiële Dyson kopers een unieke ervaring geboden.
“Vanaf het moment dat we klanten de mogelijkheid hebben gegeven rechtstreeks bij ons te kopen, hebben we ons verdiept in de manier waarop we uitleg over onze technologie geven en de klant inzicht willen geven in de redenen waarom deze baanbrekend is en een oplossing is voor een echt probleem. Dit is eerder verwarrend als dit gebeurt in een rommelige omgeving met stapels dozen of de online versie hiervan, waar eindeloze pagina's met irrelevante en soms niet-originele producten de aandacht afleiden. Wij zijn ervan overtuigd dat klanten snel de juiste informatie willen krijgen van de mensen die weten van de hoed en de rand, degenen die de technologie hebben uitgevonden, ontwikkeld en vervaardigd.”
- James Dyson, oprichter en hoofdingenieur
Haarstyling
In de Dallas Dyson Demo Store met Owner Center staan experts klaar die bezoekers helpen de haarverzorgingsapparaten te kiezen die perfect aansluiten op hun haarstylingbehoeften. Klanten kunnen de Dyson Supersonic™ föhn, Dyson Airwrap™ haarstyler en Dyson Corrale™ stijltang uitproberen op haar. Bezoekers krijgen de gelegenheid de producten uit te testen, zodat ze de onovertroffen technologie kunnen ervaren waar het om draait in alle Dyson producten.
Gereinigde lucht
We filteren het water dat we drinken en we letten op onze voeding, maar het is net zo belangrijk dat we ons bewust zijn van de lucht die we inademen, zowel binnen als buiten. Volgens het Amerikaanse Environmental Protection Agency brengen we ongeveer 90 procent van onze tijd binnenshuis door en de lucht binnenshuis is tot wel vijf keer zo vervuild als de buitenlucht..
In deze nieuwe Dyson Demo-ruimte komen bezoekers meer te weten over de luchtkwaliteit binnenshuis en hoe luchtvervuiling binnen onder controle kan worden gehouden. Dysons volledige assortiment luchtbehandelingsproducten wordt getoond en tot leven gebracht met door Dyson gegeven demonstraties.
Draadloze technologie
Bezoekers worden aangemoedigd om de nieuwste draadloze stofzuigers van Dyson op drie verschillende vloertypen uit te proberen met verschillende soorten vuil en stof. De nieuwste draadloze stofzuiger van Dyson, de Dyson V12 Detect Slim, is voorzien van Dynamic Load Sensing-technologie die het vloertype detecteert dat je wilt schoonmaken en het vermogen erop aanpast, zodat je vloeren goed en grondig worden gereinigd. Daarnaast is het apparaat uitgerust met lichtdetectietechnologie om vuil en deeltjes te verlichten die je vaak niet met het blote oog kunt waarnemen. Nieuwe eigenaren kunnen hun apparaat aanpassen door de kleur van de steel te kiezen en de gewenste extra opzetstukken kopen. Naast het volledige assortiment draadloze stofzuigers van Dyson en onze beste stofzuigers met snoer kan de Dyson V12 kan worden uitgeprobeerd.
Servicecenter
Als uitbreiding van de bestaande Demo Store en servicecentra van Dyson in de VS biedt de nieuwe Dyson Demo Store met Owner Center in The Shops at Park Lane huidige eigenaren meer mogelijkheden en gemak, zodat ze de klantenservice van Dyson in Dalles kunnen ervaren als nooit tevoren:
- Walk-in servicebar: Dyson experts staan klaar om eigenaren te helpen bij het oplossen van problemen met hun apparaat. Een team van technische experts van Dyson biedt back-of-house ondersteuning voor complexere reparaties. Dankzij deze persoonlijke service hoeven apparaten minder vaak onnodig voor reparatie te worden verzonden en zijn reserveonderdelen voor eigenaren in Dallas en omgeving centraal verkrijgbaar.
- Aanbiedingen: Naast exclusieve technologieën biedt de Dyson Demo Store met Owner Center kleurstellingen in limited edition, opzetstukken en accessoires, cadeaus en aanpassingsopties. Voor eigenaren die hun apparaat willen afstellen, biedt de locatie in Dallas gratis controles om de staat van het apparaat te bepalen en mogelijkheden voor productreiniging.
Stores zonder muren
In een unieke tijd voor de retail, waarin lockdowns het mensen soms onmogelijk maakten winkels te bezoeken, transformeerde Dyson zijn digitale winkelruimtes om de best mogelijke virtuele ervaring te kunnen bieden. Waar ter wereld je ook bent, je kunt de Dyson technologieën bekijken via een volledig interactieve virtuele rondleiding door de Dyson Stores in Londen, Parijs en Guangzhou. Hiermee wordt online winkelen in een heel nieuw jasje gestoken.
Toekomstige Dyson eigenaren kunnen gemakkelijk vanuit huis virtueel door deze winkels ‘wandelen’ en meer te weten komen over de technische processen achter het volledige assortiment Dyson apparaten. Er zijn augmented reality-filters beschikbaar waarmee het lijkt alsof je een Dyson product in je eigen huis gebruikt, en Dyson experts, opgeleid door Dyson technici zelf, geven live videodemonstraties van alle Dyson apparaten en stylingproducten. Deze virtuele Dyson Demo Stores bootsen niet alleen de indeling van echte winkels na, maar ook de ervaring. Mensen kunnen online videodemonstraties boeken of rechtstreeks met experts spreken via livechat.
Je kunt de Dyson technologie ook ervaren via Dyson Demo VR: een meeslepende 360-graden virtual reality-omgeving waarmee je vanaf de bank Dyson technologie kunt ontdekken, kopen en leren. Dyson Demo VR is ontwikkeld met behulp van dezelfde simulatietools die Dyson ingenieurs gebruiken voor het ontwikkelen van onze technologieën. Ze geven gebruikers de mogelijkheid om meer te leren over de technologie in Dyson apparaten en producten in VR te 'proberen'. Demo Demo VR kan worden gedownload op Oculus-headsets.
Discover Dyson
Het laatste nieuws van Dyson
Perscontact
Nederland
- Stuur een e-mail naar pers@dyson.com
Sociale media
- Facebook: facebook.com/dyson
- Instagram: @dyson, @dyson_nl